onsdag 2 juni 2010

Vi har bara tappat bort varandra någonstans på vägen och jag vet att vi kan hitta tillbaka.
Du Är mitt liv. Du och Mathilda.
Ge inte upp på oss än.

Ännu en sömnlös natt är till ända. Eller ja, har väl sovit i 1 timme max.
Skrutt vaknade 02.30 typ och vi satt och myste i soffan fram tills 05.30 framför värdelösa tv-program.
Hon är så söt och tittar på en och ser ledsen ut när hon ser att man gråter och drar med handen för att torka bort.

Per Erik Granberg,
jag vill inte förlora dig, jag klarar inte det!
Mitt hjärta slår fortfarande dubbla slag när jag ser dig eller hör din röst.
Det ÄR du och jag.
Jag älskar dig!

2 kommentarer:

Elin sa...

Usch vännen, det låter inte så bra det här?
Skit i mina sms och mail, och jobbiga jag överhuvudtaget. Hör av dig när du har tid och ork.
Många varma kramar, ta hand om dig! <3

Elin sa...

Jag förstår det! :( Men ni kommer att greja det här. Det vet jag!
Ni är så starka tillsammans, och med Mathilda är ni de starkaste av alla. Va rädd om dig, jag kan höra av mig senare i veckan och se hur du mår?
Kram