måndag 7 februari 2011

Då var det dags igen

Sjukstuga här igen då.
Skrutten har lite feber och en jävligt kraxig hosta. Så det blir hemma från dagis idag, förhoppningsvis kommer det inte bli något illa med det. Men ändå.
Vi har precis varit till apoteket på sjukhuset och köpt bisolvon för att lösa upp slemmet som uppenbarligen sitter i halsen på henne.

Igår vart det en mer eller mindre spontan tatuering. Carro ringde och hörde efter om jag hade tid då hon ändå skulle åt det här hållet, och det hade jag ju.
Vart namnet på hennes yngsta dotter på underarmen.
Det är väl inte så mycket mer än så som finns att berätta.
Återkommer senare om jag kommer på något mera.

2 kommentarer:

Patricia sa...

Nä, stackars skruttan.. :( så jobbigt när dem är sjuka! Vilda är tillbaka på dagis idag men det är väl en tidsfråga innan hon får nått annat göttigt därifrån.. hatar vintern och hösten när det cirkulerar så mycket sjukdomar!

Såg tatueringen på facebook, fin den blev! Längtar tills du ska tatuera in sonens namn på mig ;) Du kan ju börja skissa om du vill ha nått att göra!? :D :D ;)

Sara sa...

Okej, det är inte hela världen att det har blivit uppskjutet :)
Härligt, skulle prata med dig om den för jag vill absolut ha den men jag ska får göra en Gastric Bypass och vill spara mig lite med att göra den och kanske sätta den någon annanstans men som sagt, vänta lite med den men vill ABSOLUT ha den :)
Måndag klockan 10 skulle passa mig isf, vad skulle du ha för ifyllningen? :)