söndag 6 februari 2011

Sunday bloody sunday

Igår innebar som sagt en tripp till Rimbo för att leka med finaste Trissan och Vilda.
Ungarna röjde som aldrig förr, det dansades, lektes, ritades, bakades med play-doh och bråkades lite grann när tröttheten gjorde sig påmind.
Men det är ju förståeligt, men annars så leker dom riktigt fint de där små tjejerna som inte är så små längre. Våra flickor börjar bli stora!
Underbar dag var det i alla fall och tåls att göras om jättesnart!
Bjuder på en filmsnutt på två glada barn som bjuder upp till dans till Lady Gaga - Bad Romance.
Man kan inte annat än le när man ser dom.

Idag flyger jag solo. Älsklingen och skrutt är ute i spillan och härjar, kommer väl hem här på eftermiddagen. Vad gör jag? Jag poppar musik så att rutorna skallrar mer eller mindre, sitter och knåpar på lite ofullständiga teckningar som någon gång här framöver ska bli tatuering till en. Men handen vill inte riktigt som jag vill, så vet inte om jag ska lägga ner det projektet och börja skissa på något annat istället. Vem vet? Återstår att se!

3 kommentarer:

Anna lundin Mamma till Lucaz sa...

hihihi vad söta dem är :D

Ptri sa...

Men guuud så söta dem är! Snyggaste danserna EVER! Iiih, denna måste jag spara! Lägger ut den på fb med men länkar hit. :) PUSS!

Patricia sa...

Haha, vad bra mitt namn blev då! >___<