onsdag 9 februari 2011

Onsdag

Skrutten var nästan feberfri imorse när jag tempade men nu känns hon lite varm igen, men tror inte det är någon fara.
Däremot kraxar och snorar hon som hejsan.

Förmiddagen har spenderats bakom tatueringsmaskinen, körde in texten "Söstra mi" från Ronja Rövardotter på en tjej. Hon vart nöjd, jag blev nöjd, alla var nöjda.
Nä, nu känner jag på lukten som följer efter skrutt att det är dags att byta blöja. Haha.
Får se vad som händer idag, förmodligen ingenting, röja igenom den andra garderoben i hallen kanske. Återstår att se.

2 kommentarer:

Sara sa...

<3 You are the best!

Skit snygg vart tattosen =)

Anna mamma till lucaz sa...

Ja jag vill ju ha tattueringen som jag har lagt upp för längesedan.. fast där ödlan är vill jag ha mitt namn och istället för bladen kanske blommor.

vill ha in lucaz namn också.

men vill gärna veta pris o så då ekonomin är dålig för mig. :/