onsdag 16 februari 2011

Driftig kvinna

Idag ca 1½ timme innan det var dags att hämta skrutt på dagis så fick jag för mig att möblera om. Och med det menar jag att jag flyttade ut våran säng från sovrummet och ut i vardagsrummet, svårt att förklara så ska lägga upp bild här framöver istället när allt står på sin plats.
Kort sagt - nu har i alla fall skrutten eget rum.
Och allt detta hann jag med på den 1½ timmen, till och med flytta ut sängen själv.
Driftig kvinna minsann.
Skruttens reaktion då?
"wow" haha. Det var det första hon sa när hon kikade in i sovrummet - sitt rum.

Nä, nu är det dags att börja förbereda maten. Sen får vi se vad som händer.
Nu vet ni i alla fall vad jag har pysslat med idag.

1 kommentar:

Patricia sa...

Vad roligt att möblera om! Släng ut lite bilder så vi får se hur det ser ut! Eller så bjuder du på lite fika i helgen.. flörtflört.. ;) :*