fredag 9 november 2007

Impulsköp vs. dumhet - pick one!

Idag när jag stod utanför bolaget och väntade på Mats (skulle köpa hans inflyttningspresent, ett flak öl. Han ville ha det. Ok?) så kom det fram en donna som representerade Tre. Hon frågade om jag var intresserad av en ny telefon. Svarade snällt att jag precis köpt en ny, då frågar hon om jag inte ville ha en till. Så ja, nu sitter jag här med en MotoRazr med ett 18 månaders abonnemang hos Tre. Duktigt Mia. Duktigt! Men vad gör man? Det är lätt att vara efterklok.

Knatade upp till Matte och Sara efter jobbet, satt där en stund. Sedan packade vi in oss i bilen och åkte ut till spillan. Och Per. Matte och han satt och spelade Fifa 08 och jag och Sara satt och svor åt hans dator som var löjligt seg. Även mitt irritationsmoment till dator är snabbare än det där. Hehe.
Kul hade vi i alla fall. Och.. Ja. Nej förresten.

Imorgon (idag) så åker jag först till pappa för att städa. Sedan efter det så bär det iväg till Barkarby för att träffa Maria och Ante igen. Ska bli underbart att komma bort ett tag. Sen att man träffar underbara människor på köpet är ju inget negativt.. Maria meddelade mig idag och sa att det finns 4 liter vin. Så det blir väl kanske inte helt och fullt nyktert. Men får väl hålla mig inne så jag inte stukar den andra foten med. Hehe.

Nej, nu ska jag linda min fot och försöka sova några timmar innan det är dags att gå upp igen.
Men det spelar väl egentligen ingen större roll. Hur mycket jag än sover så är jag fortfarande trött. Vintertrötthet? Jo, jag tackar jag. Så det räcker och blir över. I värsta fall får jag låna en kudde av maria och sova en timme eller två när jag kommer dit ner. Så jag inte är lika osocial som förra gången, somnade i soffan framför filmen vi tittade på. Hehe.

Nu, sängen! Godnatt!

Inga kommentarer: