fredag 16 november 2007

Vi liksom väntar på en vårdag i november

Var ett tag sedan man skrev här nu. Typ, eller nåt. Klockan är nu 00.22 och jag ska upp klockan 06.00. Ska till farsgubben och sopa verkstad. Känns som om jag verkligen inte alls vill gå upp och sysselsätta mig med det. Har i alla fall laddat mp3n med musik så jag överlever bussresan dit.

Igår blev det Bistro i alla fall med Nenne, SaraG, Zandra och Peter. Det var trevligt, men jag kom därifrån mer eller mindre nykter, det snurrade inte ens.
Fick pratat ut lite inne på toaletterna där, fick sagt lite med allihopa. Nenne och Sara var upp och sjöng karaoke 2 gånger, det gick ju bra. Eller? Hehe. Vi lurade även upp Peter så han fick sjunga Total eclipse of the heart. Han ville nog helst inte alls sjunga den låten. Men tji fick han. Kul hade vi i alla fall.

Nej, nu ska man kanske ta sig ett djupt samtal med kudden, så man får sova några timmar i alla fall.

"En vidrig tystnad, feg och snål,
blir dialog av alkohol;
man vågar säga allt man glömmer."

Inga kommentarer: