onsdag 30 januari 2008

Ett plus ett är två. Vi är ett tillsammans.


Det var inatt. Det var vi. Och det kunde inte bli mer perfekt. Det känns så rätt. Det är såhär det ska vara. Hans värme bredvid mig, alltid. Han hör hemma här.
"Jag ser inte mitt liv utan dig. Jag har aldrig gjort det. Och nu är jag ärlig."
Orden behövde komma ur mig. Vi låg och pratade bra länge innan John Blund äntligen infann sig.
Vi kom överens om att vi har växt i varandra nu. Det var inte rätt förra gången.
Jag har alltid älskat honom. Men aldrig så mycket som nu.


Idag kommer min andra kärlek hit. Sara ska sova här då hon börjar tidigt imorgon bitti. Så inatt blir det fullt hus.
Igår färgade vi håret på henne, det blev ap-snyggt. Svart överhår och knallrött underhår. Blev även inspirerad och blekte en liten slinga i mitt eget hår och färgade den sedan röd. Funtar på att apa efter henne och färga underhåret rött jag med.. Får väl se vad som händer och fötter.

Inga kommentarer: