måndag 21 januari 2008

I'd die for YOU

I lördags föll sista biten på plats. Jag är hel.
Nu är jag en sån där som går omkring och ler fånigare än fånigast. Vi hör ihop.
Jag älskar honom mer än allt. Han är den jag ska vara med, jag har varit trasig i snart ett halvår. Jag behövde honom och hans ord. Och han har äntligen låtit mig få tillbaka allt det som gör mig hel.

Ett sms är allt som krävs för att man ska bli sådär helt sprittande barnslig och för att hela dagen ska bli bra.
"Vad söt du e. Jag älskar dig mest över allt.
Du är min sol som lyser upp min tillvaro."

Han är allt jag behöver. Mitt hjärta, min glädje, mitt liv. Jag skulle offra livet för honom på en bråkdels sekund.
Vi var inte redo för varandra den gången i somras. Vi var för olika. Känns som om vi har vuxit ikapp varandra nu.

"All I ever wanted was for you to know
everything I do, I give my heart and soul
I can hardly breath, I need to feel you here with me"

Inga kommentarer: