onsdag 9 januari 2008

You make me feel alive

Daughtry talar rakt till mitt hjärta. Flera av låtarna är bara sådär pang-på-träffa-rakt-i-hjärtat. En utav dom talar mer sanning än de andra. "What about now?" den suger tag i mig redan i introt. Texten är mina känslor. Alla de ord som jag aldrig riktigt får fram. Så nu överväger jag att låta den tala om för honom hur det hela ligger till. Det är i nuläget det närmasta jag kan komma att våga öppna mitt hjärta för honom igen.

Just inatt är det en sån där natt när jag saknar honom lite mer. Och jag skulle ge vad som helst för att få vakna på hans arm imorgon.



"What about now?
What about today?
What if you're making me all that I was meant to be?
What if our love never went away?
What if it's lost behind words we could never find?"

Inga kommentarer: