lördag 12 januari 2008

When everything's made to be broken

Bad-ass day. En sån där dag då man skulle stannat i sängen i hopp om att kunna sova bort den. Och jag hatar det.
Vart utgång igår. Kanske lite för mycket att dricka. Vad vet jag. På tok för mycket känslor på insidan i alla fall. Känslor kombinerat med alkohol - not so good. Jag bröt ihop. De är rädda att han ska såra mig så jag hamnar nere i avgrunden igen. Well, newsflash - I'm already there. Han har mig på knä.

Idag är en sån dag som man inte vill uppleva överhuvudtaget. Jag ville inte att han skulle gå, och jag sa det till honom, att jag ville att han skulle stanna. Men han måste hem sa han. Jag kontrade med vill inte stanna heter det. Fick inget svar på det.
Jag behöver honom här. Jag behöver honom. Jag behöver hans närhet.
Han gör mig hel, för fan.

"Det finns andra. Han är som han är."
Jag vet att det finns andra. Men jag kan inte släppa in någon annan, om jag inte släpper ut honom först. Och jag kan inte. Vet inte om jag vill heller.
Han är den med stort H. Han är den jag ska vara med. Kan inte se mig själv med någon annan.

Inga kommentarer: