lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans

Igår vid 13.15 begav jag mig till läkaren i alla fall. Pratade lite först, och så fick jag visa vart i ryggen jag hade ont, och så klämde han lite och så fick jag luta till höger, och luta till vänster, sen fick jag luta framåt, och luta bakåt. Bara för att han skulle se hur pass flexibel jag var utan att det skulle göra ont. I alla fall, han trodde det hela var ryggskott och att det berodde på att det blir sån påfrestning nu mot slutet och skruttan väger lite mer. Plus att jag haft problem med ryggen en längre tid men att det blivit värre den senste månaden typ. Fick i alla fall sjukskrivning from igår tills den 28 februari.

Och igår kväll kom i alla fall P. och Z. och hämtade oss.
Vart en kväll med film, snacka skit, spela sanning och konsekvens, ännu mera film och sedan knöla ner sig i en 90säng med älsklingen. Finns det hjärterum så finns det stjärterum. Massa mys i alla fall..

Fick liv i P. runt 13 tiden idag och frågade om han hade lust att skjutsa oss hem, och det hade han minsann. Vart ett snabbt stopp på Ica i världsmetropolen Rimbo med, då vi behövde komplettera med lite saker som ska vara till maten ikväll. Och älsklingen köpte en ros till mig. Så var den här dagen gjord. älskar honom mest!
Ikväll blir det i alla fall fläsk karré, bakad potatis, kantarellsås + sallad. Sedan ska vi även inviga våran fritös (som vi fick i julklapp av M. och N.) och avsluta med friterad banan och glass.

Inga kommentarer: