tisdag 24 februari 2009

Snow patrol vs Leona Lewis

Oh yes, inatt har jag sovit som en kung (eller ja, drottning om vi ska vara petiga). Min andra halva sov ju som sagt borta natten till igår, och det var minst sagt tomt. Men inatt, inatt sov han hemma och har nog inte sovit så bra på länge.

Och förut så hamnade jag på youtube och snubblade först över Leona Lewis låt Run. Eller ja, jag hörde den på mtv natten till igår, då jag inte kunde sova nå större, så idag sökte jag på den. Och fick reda på att det var en cover, så fick ju söka lite och se om jag kunde hitta originalet, och det visade sig vara Snow Patrol som gjort den låten från början. Saken är den att det är nog första gången original och cover är precis lika bra. Lyssna och Njut! säger jag bara.



Nej, nu ska jag starta en maskin med bebiskläder som vi hämtade ute hos älsklingens föräldrar igår.

Inga kommentarer: