onsdag 11 februari 2009

Utmanad

Jag blev utmanad av Carro (<-- länk).


  • Länka till den som utmanat dig
  • Berätta 7 sanningar om dig själv
  • Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
  • Meddela dom så dom vet att dom har en utmaning att hämta

Utmaningen:

  • Jag älskar Per mer än ord kan beskriva
  • Längtar halvt ihjäl mig tills våran lillskrutta tittar ut
  • Jag är galet morgontrött och är fruktansvärt lättirriterad om jag inte fått sova tillräckligt
  • Jag hatar lögner!
  • Jag kan ta död på blommor som man egentligen inte ska kunna gå att ta död på
  • Jag kan tatuera
  • Jag byter gärna ut min trasiga rygg mot en hel. :p

Jag utmanar:

Patricia , Sofie , Sandra , Maria , Katrin , Anna , Anisch

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt med blommor sådär på sidan av listan :)

Anonym sa...

Hah, shit.. nu måste jag ju tänka till. ;) Ska göra den när jag kommer på lite bra svar. :)