onsdag 11 februari 2009

Vad säger man?

Dålig dag. Enough said.
Sovit pissdåligt inatt, somnade vid halv 4 tiden, efter att ha legat och vridit och vänt på mig i x antal timmar, och sen var jag en jävla bitterfitta imorse när älsklingen skulle gå till jobbet. (skäms som fan för det, för det var inte meningen, allt är glömt och förlåtet).
Gick till barnmorskan för att fråga lite hur jag skulle te mig med konstant dålig rygg samt höft. Hon hade inte tid. Får väl göra ett nytt försök nästa vecka när vi ska dit. Under tiden ska jag få långa älsklingens pappas spikmatta för att se om det kan hjälpa något. Ska tydligen vara bra mot trasig rygg.

Gick till arbetsförmedlingen för att få ersättningspapper påskrivet, normalt tar det 10 min att gå dit ner - idag, tack vare ryggen osv så tog det 30 min. Frustrerande? Svar ja! När jag väl kom dit och hade stått därinne ett tag så började huvudet snurra och det flimrade för ögonen, var bara att gå ut och ta luft. Vände in igen - hoppades dock inte för mycket då jag inte hade bokat tid - fick i alla fall reda på att min handläggare var sjuk så fick prata med en annan (träffade henne även förra gången jag var där), så hon skrev på lappen, och det var inga som helst problem att jag inte hade bokat tid.

Nu har jag klagat färdigt för den här gången. Idag kommer älsklingens pappa hit och hjälper oss att sätta upp överskåpet ovanför tv-bänken. Jag var händig och monterade ihop det igår. Kommer bli apsnyggt! Bild kommer sen när vi piffat färdigt..
Nu ska jag vila ögonen en liten stund, välbehövligt kan jag säga.

Älskar min hane och våran skrutta mest!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har blivit utmanad! Se min blogg ;)