torsdag 26 februari 2009

God morgon världen

Klockan är tidigt. För tidigt för att jag ska vara vaken egentligen. Men men.
Idag blir det till att åka till Vallentuna med farsgubben, ska hämta våra luckor, så idag är det taikon-läger goes bye-bye.
Ska även sätta nålen i honom igen, pränta in barnens namn på armen. Kommer bli nice. Förhoppningsvis har jag lyckats få upp rätt storlek. Återstår att se.
Ska även färdigställa handlingslistan då han ska få agera bärhjälp åt mig idag. Det ekar typ tomt i skåpen.

Bebis är förövrigt elak mot mig. Demolera revben är tydligen fruktansvärt jätteroligt. Tycker hon i alla fall! Jag finner det inte lika underhållande.
Och snart går vi in i mars, och då kan vi väl börja räkna ner på allvar känns det som.
"Bara" 31 dagar kvar nu.

Nu ska jag inta lite frukost och färdigställa handlingslista.
Later!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Naj naj naj! Vad säger du?!! Om du somnat så förstår jag, det är ju slutet som liksom... BAAH! Sätt dig dirr efter en lång sovmorgon med en stor kopp svart kaffe, och se klart :D Bannemej!! Hehe.

(Inte långt kvar nu, wohoo, kommer bara spruta ut bebisar i mars :D:D:D )

Maria sa...

Du.... Nu när de inte ä så långt kvar, så kan du inte ha bloggtorka serru... För man kan misstänka bäbis! =) Så, så länge hon ligger kvar så får du faktiskt uppdatera lite... Vet att ja ä kass på att uppdatera, men de ä inte helt samma sak de :p Blir ju helt nervig av sånt här haha