torsdag 5 februari 2009

Smärta

Jag avlider. Seriöst. Höften värker utav bara helvete, ryggen håller på att gå av, och hur mycket jag än dricker vatten så snurrar det till i skallen så det känns som man ska ramla ihop vilken sekund som helst. Vågar knappt gå ut fan!
Får prata med barnmorskan om det här när vi ska dit nästa gång, för det här håller inte.

Idag ska jag i alla fall plåga Jocke lite med att pränta in ett kors, vingar, banderoll + text mellan hans skulderblad.. om inte annat ska jag plåga min egen rygg lite grann.. Men vad gör man inte? Behöver pengarna.

Idag är det exakt 365 dagar sen älsklingen gjorde adressändring och flyttade in här permanent. Känns som det var igår.
Älskar honom mest!

Nu ska jag ringa till en firma i vallentuna och höra efter hur det funkar när man ska lämna in luckor för lackering, om man betalar när man lämnar in luckorna eller om man gör det när man hämtar dom. Och sen ska jag vila ryggen ett tag!

Inga kommentarer: