fredag 28 augusti 2009

Aj som fan

Nu har jag varit duktig och städat hela lägenheten. Så nu är det fint här igen. Tycker jag i alla fall. Mathilda ligger och sover, igen. Hon sov en sväng mitt på dagen med och våran lilla tjej sov precis som pippi långstrump då. Hade skruvat sig så hon låg med fötterna i huvudändan, dragit täcket över huvudet och huvudet ner mot fotändan. Dock vaknade hon efter typ 20 min och insåg att det inte var speciellt mysigt att ligga så, så hon blev förbannad. Våran lilla skrutt.

Men åter till städningen då. Det hela gick jättebra ända tills jag skulle ställa undan dammsugaren. Fick den tydligen inte tillräckligt långt in i städskrubben utan den bestämde sig för att attackera mig. Och den landade rakt på foten! Behöver jag ens säga att det gjorde ont?!

Nu ska jag bara sitta och invänta att älsklingen slutar jobba så han kommer komma hem så jag får krama och pussa lite på honom.

3 kommentarer:

Sandra sa...

Hej tjejen! Klart att ni måste komma hit och hälsa på oss!! :D Ni får själva avgöra när ni vill komma, antingen passar ni på innan 3 oktober för att hinna se vår nuvarande lägenhet, annars kommer ni efter 3 oktober och får då se vår nya lägenhet. ;) Eller så tar vi några täta träffar så hinner ni se båda två *ler*
Jo, det börjar helt klart kännas lite tungt nu men ja, det är ju bara att buita ihop, förr eller senare kommer lillskiten ut. ;) Hoppas allt är bra med er! *pussa o krama*

Patricia sa...

Evil dammsugare!


Ja, det blir nog en septumpiercing.. kaaan ju inte hålla mig! :D :D

Anna Lundin sa...

hehe ja det måste verkligen ha gjort ont asså :D
vad sött att hon sov som pippi långstrump hehe :D