onsdag 19 augusti 2009

Dravel

19 månader idag.

Jag antar att man kan säga att kärlek är att fylla i alla tomma hjärtslag, att kunna andas åt någon som inte riktigt orkar.

Man kan kanske säga att kärlek är att hålla varandra ovanför allt det där som gör lite för ont. Kärlek är att hitta sin bästa vän i någon man kan kalla älskling.

Kärlek är att plantera fjärilar i magen om och om och om igen.


Kärlek är DU!

Härifrån till evigheten!





----


Idag tyckte förövrigt Tilda att vi skulle gå upp och vara vakna redan 02.22. Orka det? Så det vart till att försöka få henne att somna om, och till slut gick det sen sov hon fram till typ 10 snåret. Så idag har jag varit huslig och bakat. Haha. 4 limpor med kumminbröd. Det är mumma det.


Har även suttit och pillat med Robins tatuering. Ett helarmsprojekt. Blir riktigt nice, så han skulle väl komma förbi imorgon eftermiddag för att kolla hur det ser ut än så länge, och även så att jag kan se vilka marginaler jag har att röra mig på innan jag måste börja tänka på att göra motiv som kan gömma en annan tatuering. Kommer troligen bli bra i slutändan.

Sitter även och spånar på ny gadd till mig själv. Fan över ett år sedan jag gjorde någon. Haha. Ska ju givetvis köra Tildas namn och fotavtryck, men det ska jag låta någon annan göra. Får se vad som händer och fötter.


Nu, återgå till tvn och vänta på att älsklingen ska komma hem.

4 kommentarer:

Carro sa...

Ja ska med göra nån scyst tattoo snart tänkte jag! Så suugen jag med! ;)

EmmaVättö sa...

Du får gärna kika på min blogg oxå å kommentera lite om du känner för de :P

Anna Lundin sa...

En tattuering med barnets namn är riktigt fint. Men att ha med ett fotavtryck är verkligen speciellt tycker jag. :D
Åh vad gott med kumminbröd :P

jennifer sa...

jo Angels har jag lyssnat på många gånger verkligen jätte fin :D