måndag 3 augusti 2009

Spotify

Leker copy-cat och föjer i Trissans fotspår och tar tillfället i akt att dela med mig av min playlist på spotify, enjoy! --> stargazer84 <--

----

I övrigt så är jag hemmafru i all ära, kom hem till lägenheten igår, och blir här i alla fall den här veckan, drar ju till skara sommarland på fredag morgon, tidigt tidigt. Så får ju fixa lite här hemma med så man inte kommer hem till ett totalt kaos.
Håller på att tvätta upp den överfulla tvättkorgen, yey vad kul. Eller inte.
Sen är man ju i bakartagen idag med. Morotsbröd just för tillfället, sen får vi se om det blir småfranska också, eller om man kanske kan rota fram något annat spännande recept i pärmen.

Tilda är på lite småroligt humör idag med. Går ifrån att vara jätteglad till att bli jättearg på 3 röda. Men spelar ingen roll, hon är precis lika söt för det. Man kramar bara lite på henne så är hon tillbaka på jätteglad ungefär lika snabbt igen.

På torsdag eftermiddag/kväll kommer mina småsyskon hit med, dom som vi ska sno med oss till skara. Så från torsdag-söndag är vi trebarnsfamilj. Kommer bli spännande. Haha.
På lördag kommer förmidligen mamma ner till skara med så hon får klämma lite på Tilda med, och träffa oss såklart. Är ju fortfarande en bit för henne att åka för att komma dit ner, men det är ju närmare än att åka hit i alla fall. Var ju ett tag sen vi träffade henne nu.

Nä, nu ska jag ta hand om tvätten som förmodligen är klar. Första maskinen i alla fall, typ 100 kvar, känns det som. Någon som vill ta över? Hehe
Saknar min andra halva med, både för och nackdelar med att vara här i lägenheten.

Inga kommentarer: