onsdag 5 augusti 2009

Footprints

Igår vart det ett besök på bvc. Tilda är uppe och nosar på 7kgs strecket nu, 6900g vägde hon och var 63 cm lång. Växer så det knakar lilla skrutten. Pratade även lite om smakportioner, så ska börja med lite potatis när vi kommer hem från Skara.

Idag är det tvättning som gäller, igen. Roligare kan man ju ha. Haha. Men vad ska man göra? Det måste ju göras.
Sitter och funderar på om man ska ta och göra fotavtryck med Tildas fötter igen, har ju tänkt mig att jag ska tatuera in fotavtryck (ev. handavtryck) från henne + namn och datum. Och det börjar väl bli dags att fixa fotavtrycket innan fötterna blir för stora..Haha.

Ikväll ska älsklingen iväg på "galej", så Trissan och Vilda kommer hit och leker med mig och Tilda. Yey!!

Nä nu får jag ta och engagera mig i damen som ligger och sparkar på mig här bredvid.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej Mia!Grattis till bebisen , inte visste jag att du fått barn :P Minns du mej ? vi var på fest hos anna Lundin en gång och sedan drog vi ut på Stadion i rimbo :) har lite bilder på oss på BDB isoldeee.bilddagboken! ennu en gång grattis till tjejen.
Juste själv har jag också barn nu , en son på 1 år och en månad!!
Kika gärna in i min blogg Jenkiii.blogg.se // jennifer