tisdag 19 januari 2010

Älskar dig!

2 år idag and still going strong!


Det är sjukt hur fort tiden går. Det känns fortfarande som igår, den där natten vid sjukhuset då du sluddrade fram att du ville försöka igen, att du älskade mig, och jag sa till dig att säga allt det där när du var nykter igen. Och det gjorde du.

Men det var inte många som trodde att det skulle hålla. Det är väl typ nu man säger in your face? Men det tänker jag inte göra.


Vi har haft med och motgångar, men jag ser inte ett liv utan dig. Det finns inte. Vi har hunnit med mycket. Mycket festande men vi har även hunnit växa upp genom att vi har fått våran underbara lilla dotter.

Med er två vid min sida är livet fullständigt.


2 år idag och jag älskar dig mer än någonsin.

Vad vore jag, utan dina andetag?

3 kommentarer:

Carro sa...

Ja det var det som var lite kul hehe, han är VERKLiGEN mer vild än tam ;)

Sara sa...

Ja, jag hade det faktiskt jätte trevligt. Så mycket som vi pratade igår har vi inte pratat på länge. Jag Hade det jätte skoj :)

ja nu ska jag få bli lote känslosam :D

Angelica sa...

Allt är bra här. ;) som vanligt du vet. MEN, när ska JAG få gå på bröllop??? jag hoppades ju på att vi startade en trend här med romantik och ringar. Men ingen hakar på, eller??