fredag 29 januari 2010

Kärleken checkar in

Lång historia kort.
Vi firade ju våran 2års dag den 19 januari, och hur kul datum är det då? Inga pengar mitt i veckan typ.
Så vi firar nu i helgen. Så min söta moder kom uppåt krokarna för att ta hand om Mathilda hela helgen. Inte för att hon krävde speciellt mycket övertalning för att komma.

Och nu har vi checkat in på Adlon Hotell på vasagatan, 50 meter från t-centralen så man ska väl inte klaga på läget.
Och 2 nätter någon annanstans än hemma tackar man ju inte nej till.
Kom precis in på rummet efter att ha varit ute och strosat lite. Kom hem med naturgodis och lite annat för typ 80 spänn, och har även ätit lite, så nu planerar vi inte att gå längre än nödvändigt ikväll. Blir en heldag på city imorgon istället.

Så den som kände att den ville höra av sig eller ses i helgen kan ju försöka med det för vi är inte hemma.
Nu blir det mys här.
Later!

3 kommentarer:

Anna sa...

Hoppas ni har det toook mysigt!! :) Och du kanske har lust att ringa mig sen, för jag har två tatuerings idéer att prata med dig om. ;) Om du vill det vill säga. En höft placering och en typ bröstkorgs placering. ;)

Har nämligen inte ditt nr kvar eftersom min mobil har varit på service.

kram! //Anna

Anna Lundin sa...

ÅÅååh vad mysigt det låter :D

Patricia sa...

Myyyys nu! :) Massa kram*