torsdag 24 mars 2011

Cleaninglady

Igår eftermiddag satt jag bakom tatueringsmaskinen för att, dels fylla i några gamla, göra en ny gadd på Sandra. Den placerades på halsen och föreställer ett M och ett P, lagom ihopsnirklade och så står det för mamma och pappa. Kommer en bild på det sen när jag orkat flytta över bilden från telefon till dator.

Idag ska jag spendera i alla fall förmiddagen bakom snabeldraken, dammtrasan och skurmoppen, sen får vi väl se vad som händer.

Skrutten är förövrigt lite underhållande idag. Leker lite, sen går hon och ställer sig mitt framför mig och skriker "DAAAAJS" (= bajs! reds. anm.) och skulle man då inte svara henne så fortsätter hon att skrika samma sak, dock höjer hon volymen allteftersom och det gör hon tills dess att man tittar i blöjan - och nej, det är aldrig något bajs där när hon säger så. Och när man påpekar det för henne så fortsätter hon leka - sen är det samma sak igen.

Oj vad intressesmurfarna hoppade högt nånstans där. Nej nu ska jag städa.
Later!

Inga kommentarer: