lördag 26 mars 2011

Fullt upp!

Idag har det varit en ytterst produktiv dag.
Kom ur sängen vid 9 snåret, vid 10 var vi nere på "stan" för att spana efter födelsedagspresent till skrutt - vart ett barbapapa-puzzel som hon valde själv.
Strax efter 11 ringde Linn (som förövrigt åker lite drygt 30 mil - enkel väg - för att komma hit och tatuera sig. Komplimang? Oh yes!) och anmälde sin ankomst - så det var bara för mig att skutta hemåt för lite tatuerande. 2 ifyllningar (en på foten och en bakom örat) samt en ny. Har nog aldrig varit med om maken till människa att reagera på smärta på sitt eget lilla vis - hon skrattar när det börjar bli för smärtsamt.
Under tiden jag tatuerade henne så ramlade även farsgubben + syskon förbi. Skrutten fick en tidig födelsedagspresent från dom - en docka + bilstol. Dom fick fika och jag var ju som sagt osocial och satt i köket och häckade bakom tatueringsmaskinen - men det var en giltig ursäkt sa han. Haha.
Var klara framåt eftermiddagen, runt 5 så packade jag och skrutt oss iväg för att hon skulle få komma ut lite till och göra av med lite energi och påväg hem så beställde vi mat - jag svullade barnpizza och skrutten fick pommes + korv.
Älsklingen är ju ute på galej ikväll då han fyller år imorgon så.

Nu har vi som sagt ätit, duschat/badat och landat i soffan, precis tittat på postkodmiljonären, får väl bli till att zappa nu för att se om man kan hitta något intressant att titta på.

Långt inlägg vart det, men va fan. Det får ni ta!

Inga kommentarer: