fredag 18 mars 2011

TGIF

Så var det fredag igen. Och idag väntas det snö sägs det. Känns ju... kul.. eller inte.
Idag står städning på schemat, skrutten vet att det är i görningen så hon springer runt med en trasa och torkar överallt.
Imorgon blir det tatuerande för min del hela dagen, med start klockan 11 - då blir det en text.
Sen någon gång under dagen ramlar det in ett par till.
Så min lördag är med andra ord fullspäckad.

Igår placerade vi oss på en buss, skrutt och jag. Vi styrde kosan mot Rimbo för playdate med Finaste Trissan och Vilda. Den här gången lekte dom jättefint med varandra och det vart inga sura miner. Jättekul att se dom små skruttarna integrera med varandra så. En body till Vildas kommande lillebror låg framme och då sa jag att det är rätt svårt att förstå att våra skruttar en gång i tiden fått plats i ett så litet klädesplagg. Nu är dom ju två egna små individer.
Hur som helst var det väldigt trevligt, som alltid.
Efter att skrutt och jag pallrat oss hem så var det till att börja med middag, sen när älsklingen slutat så styrde vi kosan upp mot Willys för storhandling då det var lite ovisst om hur det skulle bli med snön idag. Så nu är det också gjort.
Och idag blir det som sagt städning, ska väl pallra oss iväg till apoteket efter det för att inhandla sprit, då den är helt slut och jag behöver det till tatueringarna imorgon.

Det var väl det hela. Återkommer kanske senare.

1 kommentar:

Mats sa...

kul att du har kommit igång med gaddningar igen. vem ska du gadda ihelgen o vad? själv sticker jag in till east street tatto på onsdag för att göra en helgaddning på vänster överarm.