måndag 7 mars 2011

Ny vecka, nya tag!

Måndag igen. Och här sitter jag och skrutt och tittar på barnprogram. Påklädningen är klar, frukost avklarad, tandborstningen likaså. Och vi har fortfarande en kvart till godo innan det är dags att bege sig till dagis, och jag vet i alla fall en som är taggad.

Händer inte så mycket idag mer än att fina Lynn kommer hit vid 10 och ska få pixisvans nummer 2 placerad på halsen och prata lite prutt. Sen efter det vet jag inte vad som händer mer än att jag ska leta vidare efter mitt bankomatkort som är spårlöst borta.
Vi har en liten ficktjuv här hemma.
För häromdagen så försvann min plånbok från jackfickan, efter mycket letade så hittade jag den i lördags - i skruttens tält! Busted, eller vad? Haha, men i alla fall, kortet var spårlöst försvunnet, men antar att det ligger nånstans därinne på hennes rum.

Nä, nu ska vi gosa lite till Timmy Lamm innan det är dags att börja böka på ytterkläderna.

Inga kommentarer: