måndag 18 april 2011

Hurtigt värre

Skrutten lämnad på dagis.
En väldigt glad skrutt kan tilläggas, hon kunde väl inte börja klä på sig fortare när jag sa att vi skulle gå.
Verkar som att det inte gör fullt lika ont i hennes mun idag, men hon ville inte äta något till frukost, så får hoppas att hon äter på dagis i alla fall.

När jag lämnat henne så kände jag inte riktigt för att gå hem - jag menar, solen skiner! Så jag bestämde mig för att vara lite duktig och tog mig en promenad runt kvisthamra. Hurtigt värre!
Men skönt var det, synd att det blåste så bara. Tog typ 40 min från dagis, runt kvisthamra och sen hem.
Nu ska jag vara lite duktig och torka ur skafferiet samt organisera lite därinne. Ska väl torka ur resten av skåpen med så får se hur långt jag hinner idag.
Vårstädning it is!
Blir även till att putsa fönster när gruset på vägarna har sopats bort... Det är ju bortkastat arbete om jag skulle göra det nu, då det kommer damma som fan när dom väl börjar sopa.

Nä, uppdaterar kanske senare igen.
Later!

Inga kommentarer: