fredag 29 april 2011

Thank God It's Friday!


Så var det fredag igen. Är det bara jag eller flyger veckorna fram?
Fortsätter det i det här tempot så är det snart vinter igen ju.
Idag blir det lugnt, ska dammsuga av lite hade jag tänkt i alla fall.
Någon gång mellan 16-17 kommer Skrutts pappa och hämtar henne för att åka iväg på äventyr en sväng medan jag ska göra klart en tatuering.
Sen efter det så blir kvällen lugn, ska slå en signal till Göthe - för det glömde jag igår, trots att jag mer eller mindre lovat! Wtf? Ibland blir jag rädd för mitt eget minne.

Imorgon är det valborg och det ska styras middag här hemma. Familjen Bergström/Nilsson kommer hit och dinerar. Ska väl även försöka oss på det här projektet med att leta upp en brasa att titta på.
Hur som helst så kommer det att bli kul!

Precis klickat iväg en beställning på badgrejer till skrutt.
Ett par armringar (dom hon har nu är för små för att användas iår), en simring och en badboll. Allt med barbapapa på. Hittade på Lekmer. 150:- med frakten blev det för allt, helt överkomligt i mina ögon.
Nu ska det bara införskaffas en baddräkt till damen sen är hon fit for fight till sommaren.

Inga kommentarer: