tisdag 26 april 2011

Och helt plötsligt var det sommar

Var dåligt med uppdatering här igår. Men gårdagen spenderades givetvis ute i solen.
Min lilla skrutt kom ju hem igår med så vi började med att gå ut på gården och rasta dockan samt blåsa såpbubblor, pappa+ syskon kom förbi till skruttens stora förtjusning och så var vi nere i hamnen och härjade i lekparken.
När vi gick hem för att laga middag så var skrutten så slutkörd att hon totaldäckade över köksbordet, haha, och vad arg hon vart när jag väckte henne!
Per kom förbi en stund och vi var ner till lekparken en sväng till med honom.
En mysig dag helt enkelt!
Idag var det en mycket trött skrutt som låg i min säng, fick väcka henne!
Och det hör inte till vanligheterna. Men så fort jag sa att vi skulle till dagis så öppnade hon inte ens ögonen innan hon sa "cicci" (=en av dom som jobbar på dagis, lite av en favorit?) och sen var det upp för frukost, påklädning och upp till dagis.
Efter att jag lämnat henne så tog jag ett varv runt kvisthamra och nu sitter jag här och uppdatera för er. Ska dock städa idag då det inte vart gjort i helgen - prioriterade att vila upp mig då - och då tänker man inte direkt på städning.

1 kommentar:

Sandra sa...

Sv: Ja eller hur ? Det tycker jag med (:

Take Care !