lördag 23 april 2011

Intressant natt

Som rubriken lyder det har varit en intressant natt.
Halv 11 igår kväll blev det sängen för min del - huvudet var riktigt mosigt och ögonen ville inte vara med, nästan så det var obehagligt att hålla dom öppna?
Gick och la mig i en renbäddad säng och somnade ganska ovaggad - ganska precis direkt. Haha.
Sen vaknade jag vid 00.30, 03.30, 07.30 osv, sen somnade jag i alla fall om och vaknade runt 11.30.
Behöver jag ens säga att NU är det fan dags att sätta upp ett mörkt draperi runt sängen så det blir mörkt!
Missförstå mig rätt - jag gillar våren, sommaren och allt som har med solen att göra - men INTE när jag ska sova.

Nu sitter jag här och tittar med ett halvt öga på Miss Potter - en riktigt bra film om ni frågar mig. Så den ska jag fortsätta titta på nu i väntan på att skrutten och hennes pappa ramlar in runt 13.30-14.00 någon gång. Då ska det styras påskmiddag.

Later!

Inga kommentarer: