onsdag 20 april 2011

Playtime

Vart inget med dom ordinarie planerna jag hade för idag. Eller ja, planer och planer - den biten kan ju diskuteras.
Suget efter bläck vart alldeles för stort.
Så jag har plågat mig själv med tatueringsmaskinen idag. Oh yes! Det tog bara 4 timmar och 15 min att slutföra den. Själva tiden har jag inget problem med, men när det gör djävulskt ont... Ja, då suger det ganska hårt!
Hur som helst, nu sitter min geisha på insidan på höger vad.
Hon kommer från ett tidningsurklipp som jag har haft liggandes sedan...kanske 2007?
Har inte vetat vart jag skulle sätta henne bara, men nu, nu sitter hon där.... I'm so happy!!
Njut av resultatet, haha. Kan tilläggas att bilden inte gör henne rättvisa...

1 kommentar:

Anna sa...

haha, coolt, då vet du att jag inte fejkade mina smärtor..! :P <3