tisdag 5 april 2011

Tisdag och vad innebär det?

Ja, idag är det tisdag och alla vet vi vad det innebär.... Det innebär att ni som känner mig vet att jag inte är kontaktbar mellan 21-22. För då är det Desperate Housewifes. Jag är en sucker, I know. Men det är bara att inse att vissa serier är bättre än andra, sen har vi ju det faktum att jag faktiskt sett alla avsnitt sen serien började, så varför sluta nu?

Nog om det. Den här dagen kunde ju ha börjat på ett bra mycket bättre sätt än den gjorde.
Var inte dåligt trött igår och det kan vi konstatera genom att se till det faktum att jag somnade ifrån mer eller mindre allt - däribland ställa klockan på alarm.
Någon gång runt 08.20 vaknade vi. Båda två.
Vilka är oddsen för att skrutt som i vanliga fall vaknar innan klockan sover länge? Och det till på köpet den enda dagen jag glömt att ställa klockan?
Så det bara bara upp, klä på skrutt och mig själv och allt annat som hör till morgonproceduren, stoppa henne i vagnen och förbereda en macka som hon fick äta i vagnen på väg upp till dagis.
Nu är jag galet trött, det är aldrig bra att börja en dag med stress - hela dagen tenderar att bli fuckad då.

Om lite drygt 40 min är det dags att börja knata upp till dagis för att hämta henne, men vi ska inte hem efter det, nä vi ska till gamla flygskolan för ett besök på bvc.
Kommer bli lite spännande vad hon väger och hur lång hon är nu.
Ska även fråga lite om bilbarnstolar och allt som hör till det, när man bör vända osv då skrutt börjar få lite trångt med benen.

Mer om det sen.
Later!

Inga kommentarer: