fredag 22 april 2011

Morsan flyger solo

Skrutten har precis åkt iväg med sin pappa, han sa ha henne i helgen så morsan ska ha semester. Välbehövligt - och ja, man får säga att det är skönt att vara själv.
Dom kommer dock hit och äter påskmiddag imorgon men i övrigt så ska jag vara själv.
Bara en sån sak att faktiskt kunna sova tills man vaknar själv utan att någon står och hoppar i sängen och skriker "mamma" (likt en skiva som hakat upp sig på ett ord...) det händer ju varje dag så det ska bli skönt.
Inga måsten.
Morsan flyger solo!

Min dag idag består av en tatuering runt klockan 2, annars ingenting. Blir slappt.
Precis som jag känner att jag vill ha det just nu.
Man behöver det ibland.
Faktiskt!
Så kom inte och påstå något annat.

(sen att jag kommer längta halvt ihjäl mig efter henne det förutsätter jag att alla vet..)

Inga kommentarer: