söndag 24 april 2011

Sunday bloody sunday

Så var det söndag igen då.
Igår styrde vi en enklare variant av påskmiddag. Avocado med skagenröra till förrätt, gravad lax, potatis och gravlaxsås till varmrätt och toblerone"tårta" till efterrätt.
Skrutten fick sig även ett par nya skor av sin pappa igår, ett par addidas-sneakers - jättesöta!!
Jag sov betydligt bättre inatt, vaknade runt 11 och kände mig faktiskt utvilad - det var ett tag sen den känslan infann sig ska jag säga.

Idag har jag roat mig med att rita upp en tatuering till en, eller ja en påbyggnad på en befintligt tatuering. Jag tycker det ser bra ut nu återstår bara att se vad hon tycker.
I övrigt blir det en lugn dag idag - inte många knop ska jag säga.
Skrutten kommer hem imorgon förmiddag någon gång så jag behöver bara tänka på mig själv idag med. Men hej, vad jag saknar henne! Fick ju dock mysa lite med henne igår så det är inte så farligt ändå.

Nä, nu ska jag styra ihop en sallad med laxen som blev över så jag har något till middag sedan.
Later!

1 kommentar:

Anna sa...

Du är varmt välkommen att komma och hänga med mig på mitt tak! Nästa gång solen är på vår sida, Tildabus är med fadern sin så drar vi med oss varsin kall lyckopåse och klättrar ut =D Its a plan! :D <3