onsdag 18 mars 2009

11 dagar

11 dagar till beräknat datum.
Helt sjukt. Tycker inte alls att det var länge sen man satt med den där stickan i handen och tittade på ett blått plus.
Haha, och tycker absolut inte det var länge sen förrän jag och min andra hälft dundrade upp till flygfyren (det var söndag och apoteket var stängt) för att köpa fler test och sen bege oss hem till M och S för att ha ett extra par ögon som kunde kolla..
Hur som helst så har det gått löjligt fort, men just för tillfället går det löjligt långsamt. Vill ha henne hos oss NU!

På torsdag kommer min kära mamma hit igen. Ska sova kvar tills fredag och sen beger hon sig till Hallsta för att hälsa på vänner. Så kommer hon tillbaka på lördag igen och då blir det till att gå på stan en sväng, om ryggen tillåter.
Hon åker tillbaka hem på söndag och när hon sa det så följde hon snabbt upp med;
"och du vet att OM du måste åka till BB då, så RINGER du!! För då ringer jag jobbet och tar en semesterdag och så vänder jag."
- Jag vet en som är exalterad över att bli mormor...Haha.

På söndag ska vi väl förmodligen åka till min farmor och farfar och hämta vaggan som vi ska använda i början. Liten släktgrej. Farfar gjorde den till mig när jag föddes, och sen har alla barnbarn legat i den, och alla namn och årtal står på den. Så det är därför.

Nej, nu ska jag ringa älsklingen och sen ska jag sträva mig ner på stan, ska till djuraffären och kolla på en sån däringa klös-/klättergrej till Signe. Hon är tröttsam och klöser på soffan till och från. Så nu ska hon få ett eget klätterträd istället.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fortfarande gaaaaaalet avundsjuk på dig!!!!! ^^ hur fan gör man??? :O

Anonym sa...

Shit, 11 dagar!! Åh vad spännande! Jag är helt exhalterad för er skull :D Vill också att den lilla damen ska komma nu. Vi MÅSTE ses och fika eller nått sen när hon kommit och allt lugnat ner sig. :) Kram!