måndag 30 mars 2009

BF +1

Fortfarande ingen bebis!
MEN; igår kväll drog det igång sammandragningar/förvärkar (eller vad vi nu ska kalla det) som hette duga. Höll även i sig ett tag under natten, vaknat och vart tvungen att gå upp ett par gånger inatt. Vi somnade kanske vid 1 typ, vid 02.30 var jag upp första gången, sen igen vid 5, och så vaknade jag helt vid 7 och gick upp.
Och nu har jag suttit i duschen ett tag och spolat varmvatten på magen, hjälpte föga. Får se vad som händer under dagen, ont gör det i alla fall.
Jag återkommer.


--- 10.03 ---

Precis pratat med förlossningen. Och det kan mycket väl vara på gång nu. Yey!
Blev dock tillsagd att ta två alvedon och avvakta lite, och att jag skulle hålla telefonkontakt om det blev olidligt.
Men än så länge funkar det att vara hemma.
Får väl se om vi har våran skruttis hos oss snart...^__^

4 kommentarer:

Anna sa...

Tihi, nej nu får du allt knipa till den 1a April. Precis som jag gissat på... För tänk vilken härlig födelsedagspresent. ^^

Puss kram //Anna

Patricia / Livet med Vilda sa...

Håller alla tummar och tår för att det går bra och att ni har henne hos er snart! Eller hon kanske har kommit nu rentav.. :D Iiih! Lycka till nu! Kramkramkram!

Sandra sa...

men hur går det då??? :O *nyfiken i en strut*

Maria sa...

Åååå nu är de bloggtorka!!! =) Kan va en liten tjej som tittat ut kanske? :D