tisdag 17 mars 2009

12 dagar

God morgon, fortfarande trött som ett as, men på tok för rastlös för att ligga kvar i sängen.
Sitter och lyssnar på musik i spotify, yes, har hakat på trenden.. Haha. Mest bara för att det var gratis, och gratis är bra, och det ska man inte tacka nej till.

Lilltjejen är utan nåd idag. Känns som jag är helt demolerad på insidan, snälla snälla kom ut nu. Har ännu ett namn på listan nu. Säger det, hon kommer vara namnlös om det fortsätter såhär.
Namnen som är aktuella för tillfället är;
Mathilda, Tindra, Emilia, Julia.
Tyck till nu! vet ju att vi får vänta och se hur hon ser ut, men lite åsikter har aldrig skadat.

Ska snart ta tag i hemtelefonen och ringa till försäkringskassan så mina papper blir ifyllda på rätt sätt. Känns lite stress att försöka få iväg dom nu. Och mamma var inte helt säker på hur dom skulle fyllas i så det blir telefonkö hos försäkringskassan - och det jublar vi för. Eller inte.

Måste bara säga att min andra hälft är galet fin när han sover - han är underbart fin alltid, men ja - man kan liksom inte låta bli att ta på honom. Antar att det är det som kallas kärlek.
Älskar dig mer än nånsin!
och snart är vi tre.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Alla namn är fina men jag tycker
Tindra eller Julia// Göthe

Maria sa...

Nu kommer min opinion om de hela... Jag röstar för Mathilda, utan H... Hihi.... Annars Julia.. De känns somrigt å fint på vad ska man säga, en vårbäbis!

Anonym sa...

Jag röstar på Tindra. Så oerhört vackert namn :)

Anonym sa...

Jag lägger min röst på Mathilda. Fastnade för det redan första gången du nämnde det :D Hoppas er bebis kommer snart, det är helt galet underbart och jag vill att ni ska uppleva detta NUUUUU! :D Kram!

Anonym sa...

Jag tycker med om Tindra men jag tycker alls ungar heter det. Annars tycker jag alla namnförslag är fina!! Vår dotter ska få heta Joanna förmodligen :) Kram

Anonym sa...

Fan vad det där med namn är svårt egentligen.. man vill ju gärna ha något som känns betydelsefullt å som ungen inte behöver skämmas för. Eftersom jag har ett lite "annorlunda" efternamn så får ju inte mina barn heta något alltför konstigt, eftersom folk kommer tro att dom är invandrare då. Det kan jag ju bespara dom *haha*