tisdag 10 mars 2009

Sömnrubbning

Inatt har man sovit allt annat än bra. Visst, sovit har jag väl gjort. Lite grann. På tok för lite.
Först och främst har skruttfia möblerat om, och det har känts som om hon skulle kliva ur magen, så det har vart svårt att veta hur man skulle ligga för att ligga bra. Var det inte det ena så var det det tredje.. Och till slut så är man ju så trött att man vet inte vart man ska ta vägen, och då är allt irriterande, lakanet ligger fel, det är för varmt, det är för kallt osv.

Sen somnade jag till en stund och vad händer? JO, den jävla plogen eller vad fan det var börjar åka fram och tillbaka utanför fönstret..Och låter mest som om den ska hoppa in genom fönstret.
Efter ett tag kunde jag i alla fall nästan somna om, men då ringde älsklingens klocka och det var dags för honom att gå upp. Låg kvar i typ 15 min efter att han hade gått, sen gav jag upp och gick upp. Och nu sitter jag här och känner som så att jag skulle kunna somna när som.
Får ta en powernap sen innan jag ska ner till det underbara arbetsförmedlingen.

Fick en sms-avisering typ nyss i alla fall, våran nya kökslampa har kommit. Yey! Kommer bli apsnyggt när vi får upp den. Måste lägga upp bild på hur köket ser ut nu, ska bara leta upp en bra före bild och så så man ser skillnaden...

Inga kommentarer: