fredag 27 mars 2009

Födelsedag

Idag fyller älsklingen 25 år. Halvvägs till 50.
Kommer hit lite kompisar och så senare ikväll annars blir det lugnt. Och imorgon kommer hans föräldrar och så hit för att fira honom.
Han kunde dessutom inte hålla sig utan öppnade sin present från mig igår kväll, när vi la oss redan.. Hehe. Han fick sig "bara" en ny rakhyvel (Gilette fusion phenom), men han önskade sig ju inget och så menar han på att jag inte behöver då jag redan kommer ge honom det bästa.. även om det skulle bli i efterskott.
(och med det sagt så antar jag att alla kan gissa sig till att det fortfarande inte kommit någon bebis).

Solen skiner idag med, och det går ju inte att missa att man genast känner sig mycket piggare. Det räcker att titta på mig, som ger morgontrötthet ett ansikte, jag har gått upp strax efter att älsklingen åkt till jobbet, bara för att jag inte kunnat somna om. Men jag klagar inte, skulle väl vara det att jag blir så trött tidigt på kvällen. Haha.

Nej, nu ska jag knata upp till flygis och inhandla lite kaffe och så. Sen blir det till att ge sig i kast med att göra tårta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halvvägs till 50, haha vad hemskt det låter xD
Hoppas ni får en trevlig dag iaf :-)

Maria sa...

alltså hallå.... vad händer? hon ä beräknad till imorn... Känner du inget? typ så här förvärkar å grejjer som alla havande pratar om hit å dit... inga symtom på att kanske skulle vilja ta sig en titt ut? =)