måndag 16 mars 2009

13 dagar

13 dagar kvar till beräknat datum.
Och ser man till gissningslistan så tror typ alla på övertid, och det känns ju lagom optimistiskt. Jag ser gärna att hon kommer idag. Men det är ju jag det.

Idag strävade jag med att ta mig till banken för att sätta in lite pengar, och vad händer?
Jo, automaten slutar fungera och mina pengar är going, gone, gone. Panik? Svar ja. Det var ju ändå 2400:- det handlade om. Kastade mig in över informationstanten, sen fick jag snällt vänta i typ en halvtimme då dom som skötte den automaten gått på lunch. Men vid 12 tiden så hade jag pengarna på mitt konto. Men usch vilken pärs!

Nu sitter jag och försöker få tag på min kära mor då jag har fått papper från försäkringskassan om föräldrapenning, men om dom kunde skriva liiiiiiiite tydligare hur dom vill att man ska fylla i skiten så vore allt mycket lättare. Men nej, känns mest som om deras tänk är; vi skriver på rena rama grekiskan så ingen förstår, för på så sätt blir handläggningstiden ännu längre!
Men men, det löser sig nog. Bara jag får ut pengarna så.

Skruttfia har även fått ytterligare ett namn på listan ang, vad hon ska heta. Så nu återstår det bara att se vad hon ser ut som när hon kommer ut. Blir nog bra vilket som.
Älsklingen låg och pratade med magen igår, och menade på att hon kunde ta och komma nu. Massa mys!
Slänger in en bild på dom 2 finaste jag har i mitt liv, även om den ena fortfarande ligger i tryggt förvar inne i min mage..;)
Magen ser dock ut att vara icke-existerande på den här bilden, även om den är tagen igår. Haha.

Vissa betyder lite mer än andra, och ni betyder mer än allt!!

Inga kommentarer: