tisdag 12 oktober 2010

DND - Do Not Disturb!

Matteomprov idag. Jag tänker inte ens säga hur det gick.
Kan säga som så att jag är ordentligt trött på skiten!
Sen kan ni ju fylla i resten själva.

Älsklingen har typ precis begett sig ut till sina föräldrar. Det är tydligen fotboll ikväll.
Och se det fick han inte titta på hemma. Varför?
Det är tisdag. Behöver jag säga mer?
Det är T I S D A G!
Och klockan 21 är det Desperate Housewife.
Så funderar ni på att på något sätt kontakta mig - Glöm det!

Inatt blir det inte mycket sömn för min del.
För nu jävlar ska jag få fason på den där jävla matten!
Blir en långkörare inatt, och sen hela dagen imorgon.
För jag har ingen som helst lust att läsa matte över nästa studieperiod också.
Nej, det får räcka nu.

Nu ska jag återgå till matteboken en stund innan DHW börjar.
Later!

Inga kommentarer: