söndag 31 oktober 2010

Tillbaka till vardagen

Imorgon är det måndag, dvs både ny vecka och ny månad.
Sitter och klurar på att ha skrutt hemma från dagis imorgon, så hon kan få en chans att landa lite i den nya vardagen som kommer. Ska ringa upp och prata med dom imorgon och höra vad dom säger.

Var med Trissan med familj och handlade förut, ekade lite tomt i skåpen.
Så nu har vi så vi klarar oss en vecka framåt och lite till.

Vill även passa på att tacka för alla värmande kommentarer under den här perioden.
Kommer väl vara som det är ett tag framåt och det hoppas jag att ni har överseende med, men jag kommer hitta tillbaka igen. Det vet jag. Inte än. Men snart.

2 kommentarer:

Zandra sa...

Det är klart att man har förståelse för det sötnos! Som jag sa tidigare så finns jag. Vi får träffas snart när du väl känner för det. Du är bäst och en mycket stark kvinna! <3 massa kramar!!

Anki sa...

Hmm, din kommentar försvann.. :s