lördag 16 oktober 2010

Sunny day!

God morgon!
Älsklingen är och jobbar. Jag och Mathilda ska ta bussen ut till spillan 13.30 där det bjuds på middag. Plus att jag kommer kunna plugga ifred - då mathilda kommer husera med sin farmor.
Solen skiner ute. Men det känns lite som en skenmanöver då det förmodligen är svinkallt ute.
Gillar verkligen inte den årstiden vi är på väg emot. Inte ett dugg!

Skrutt ligger här bredvid mig i soffan med fingrarna i munnen och tittar på barnprogram.
Jag ska försöka skriva lite på svenskan så jag kan fokusera på matten när vi kommer ut till spillan.
Det är väl ungefär det som står på våran agenda idag.

Bjuder på en spotify-lista ---> Serenity <--- enjoy!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Hej gumman! Jäkla matte att inte vilja med dig alltså.... bara att säga till om du vill att vi sätter oss nån dag och försöker få ordning på den! I övrigt låter det mysigt med farmormys för lillskrutt, det hade Wille igår. :) Kramar på er allihop!!

Anna Lundin Mamma till Lucaz sa...

Ååååhhh underbar spotify lista.. :D

Lyssnar på en om och om igen nu. :)