torsdag 14 oktober 2010

Matteprov

Idag ska jag bege mig upp mot bussgaraget vid 11.30-12.00 nån gång där, för att skriva matteprov.
Skrutt överlämnas i Annas ansvar. Fast hon egentligen ska jobba hela dagen - det är guld värt!
Kommer nog gå bra....
Känner mig taggad för att skriva provet faktiskt, men tänker inte ropa hej än.
Det har ju gått mer eller mindre åt helvete dom andra gångerna jag har varit det så. Ja.
Vi låter det vara osagt.

Vädret idag såg ut att bli rätt hopplöst, men nu börjar solen hitta igenom molnen.
Det tackar vi för.
Man blir lite piggare då.

Och så avrundar vi med att säga att nu har jag minsann inte mindre än två blivande brudar i min bekantskapskrets.
Först har vi Sandra som ska gå fram till altaret den 11 december iår.
Och sen har vi den färskaste;
Sara vars kille friade till henne igår.
All lycka till dom!!

3 kommentarer:

Anna sa...

Jag jobbar ju iallafall, men spenderar min lunch med att passa Tildabus. (Som förövrigt somnat i knät på Karin.) ^^

Ansträngande det här... =P

Sara sa...

Tack babe=)

Anna Mamma till Lucaz sa...

Åh det är så roligt med bröllop :) Hoppas det gick bra på matteprovet.