måndag 1 november 2010

Funderingar

Sitter och funtar på om jag ska öppna upp en "under-blogg" till den här, som ska få lösenord så man kan öppna upp sig lite mer i. Finns ju lite som man kanske inte vill dela med hela världen. Men vet inte än. Bara funderingar.

Skrutt och jag har precis ätit middag - tiderna är ju lite knas då klockan skulle vridas tillbaka, så skrutt vart ju hungrig betydligt tidigare än hon brukar.
Och jag lyckades peta i mig lite jag med, har mest druckit vatten sedan i fredags morse. Ingen som helst matlust och om jag har lyckats peta i mig någon macka eller liknande så har det följts av illamående. Bra där liksom.

Har även kikat igenom lite blogginlägg från när jag öppnade bloggen och från den första tiden jag bodde här. Det har alltid varit DU!
Och jag slås av hur kärleksfullt det var i början - vart tappade vi taget om varandra?
När försvann allt det där som bubblade i magen, eller har det aldrig på riktigt bubblat på dig?
Och nu är allt ett minne blott.
Och det gör ont.
Det rasade för mig förut och skrutt såg helt förtvivlad ut och skulle trösta.

Melissa Horn och Lars Winnerbäck är det som spelas just nu.
För första gången på länge så känner jag igen mig i texterna.
På gott och ont.
....mest ont känns det som just nu....

1 kommentar:

Sara sa...

Om du skaffar en sådan blogg vill jag gärna ha din kod till den!! STÖRTA kramen och tankarna till dig!!