fredag 12 november 2010

Driftigt

God morgon!
Eller ja det kanske kan diskuteras, vaknade av att skrutt kom in (hon hade tydligen redan varit uppe och lekt loss, om man ser till röran) och tyckte det var dags för mig att gå upp, skulle krama på henne och det enda man känner är ett par genomblöta byxor - kissat igenom blöjan, igen. Känns som man ska införskaffa en större storlek till natten.

Hur som helst. Idag klockan 11 ska vi bege oss ner till BVC, uppföljning på det gällande sömnen, en timme har vi fått avsatt till oss. Ska även försöka fjäska in en vägning och en mätning. Längden kan ju vara bra att ha pejl på i alla fall när julen snart står för dörren - har en känsla av att det kommer bli en del mjuka paket till skrutt iår.
Sen efter det så ska jag väl ta en vända på bolaget - älsklingen önskade några öl till ikväll, och snäll som man är så.
och när vi kommer hem så är det städning som står på schemat.

Hur ser eran dag ut?



(Ny design förövrigt... för er som inte märkt det..)

1 kommentar:

Anna Mamma till Lucaz sa...

Jätte snygg design! Love it! :D

ja kläder till dem små kan man nästan inte få för mycket av.. dem växer så otroligt mycket och fort tycker jag.

Min dag.. jadu.. jag ska iväg och jobba kväll för att sedan också gå på ett nattpass. :D Blir jobb denna helg.