måndag 15 november 2010

No lies, just love

Måndag idag, och vad är en bättre start på veckan än regn? (ironi!)
Igår blev det en heldag inne i sthlm med familjen. Fick med oss lite saker hem, dock inte i det vi skulle ha med oss hem från början. Som vanligt.
Var inne och kollade på lagerhaus (har missat den affären varje gång vi varit där!) och jag hade mer än gärna köpt med mig allt som fanns därinne, men det vi fick med oss därifrån var;
  • 2 rullar omslagspapper (pepparkakor och cupcakes)
  • julklappsetiketter
  • älsklingen köpte julklapp till min pappa
  • Farsdags t-shirt till älsklingen ("Pappa! Du är min hjälte" på bröstet)
  • svart ram med texten "Love" där man sätter korten i bokstäverna.
Klädshopping vart det med, för min del:
  • svart tunika/klänning/vad man nu ska kalla det från Gina Tricot
  • svarta leggings från Cubus
  • 2 par svarta stickade leggings från lindex
  • vinterkängor till Mathilda och nya pjuck till mig från skopunkten
Dagen var galet mysig och avslutades med ett besök på kinarestaurang här i norrtälje. Det tåls att göras om, familjetid är viktigt!
Älsklingen och jag ska väl försöka komma iväg och göra någonting på egen hand också, partid är galet viktigt!

Idag står det plugg på schemat, inlämningsuppgift om revolutionernas tid tills imorgon.
Och ikväll när skrutt somnat så ska jag ringa en kompis till mamma och diskutera en inlämningsuppgift i religion, är om ett avsnitt hon är väldigt insatt i så.
Så så är det.

1 kommentar:

Ingela sa...

Gud vad myssigt att komma iväg så där, blir lite avis :)