onsdag 24 november 2010

Jävla skit väder!!!!!!

Har nog aldrig önskat så mycket att det vore torsdag idag.
Varför?
Torsdag = inget dagis = slipper gå ut!
Det blåser och det snöar, och som vanligt blir dom som ska ploga handlingsförlamade, om man ska döma av snön som ligger så man inte kommer fram nånstans.
Sen att Skrutt inte ville samarbeta imorse gör inte saken bättre.
Nu ska det bara räknas ner till klockan två så jag kan ge mig på projektet hämta skrutt från dagis, och ska det fortsätta såhär så går jag inte utanför dörren på resten av veckan sen.
JA! Jag tänker fortsätta klaga!
Snön kan komma typ dagen innan julafton och försvinna några dagar efter, för det är ändå sånna dagar när man inte behöver gå ut.

Idag ska jag försöka städa lite är det tänkt. Eller ja är i valet och kvalet om jag ska göra det idag, eller vänta till fredag då det ändå ska bytas gardiner och julpyntas inför första advent.
Återstår att se.

Lever fortfarande på lyckan om att skrutt använde pottan igår, det krävs en förälder för att förstå stoltheten i det.

Inga kommentarer: