måndag 8 november 2010

I'm alive!

Yees, jag lever. I fredags så var Sara med familj här och tittade på Idol, vi styrde middag med - lagom avancerat med pommes, currysås och kyckling.
Resten av helgen har det inte hänt speciellt mycket, eller ja det har det kanske, beror på hur man ser det, men saken är den att jag vet men inte ni. Och så kommer det förbli.

Skruttens pappa hjälpte mig att handla igår, så nu har vi mat fram tills dess att barnbidraget kommer, enda som behöver kompletteras under den tiden är ju mjölk och sånt där.
Idag har biblioteksbesök stått på schemat, lämna gamla böcker och låna nya. Så idag handlar om religion - kristendom, judendom och islam för att vara exakt. Även reserverat en bok som jag ska ha i historia.

I övrigt så händer inte så mycket mer här hemma än plugg och underhålla skrutt.

1 kommentar:

Elin sa...

Jag antar att det hänt något. vill inte vara för på och fråga ut dig, så jag sänder en varm kram istället. Va rädd om dig, och pussa och krama lilltösa! <3